Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.09.2014 21:48 - Анавара не е безвреден! Не злоупотребявайте!
Автор: mdobrev Категория: Хоби   
Прочетен: 4518 Коментари: 0 Гласове:
1



Приятели, на много места в магазините за добавки и фитнес залите се тръби, че анаболния стероид Анавар е безвреден и за разлика от останалите стероиди вреди по-малко, а ефекта му е уникален! Мога да кажа, че заради такива приятели, които ми препоръчваха Анавар бях на системи 1 седмица докато ме пречистят. Друг приятел пък, който е пробвал Анавар му излезнаха повече косми на гърба и сега се чуди какво да прави, срам го е да се съблече пред родитетели си, защото ще го питат за тях. Верно е, че с Анавар Oxandrolone се казчва мускулна маса и сила, но през този мой престой в болницата премислих рисковете и прочетох повече информация за анавара в интернет. Продукта си го купих онлайн от магазин за анаболи и стероиди, а продавача гарантираше, че това е аптечен Анавар, който е оригинален и се използва в медицината, но най-вече в спорта, от фитнес манияци, за да изградят мечтаното тяло. Аз комбинирах моя Anavar с друг анаболен стероид, както ми препоръча пича от магазина. Качих бързо 8 кг мускули, но толкова по-бързо ги смъкнах! 


Тагове:   анавар,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mdobrev
Категория: Бизнес
Прочетен: 29674
Постинги: 13
Коментари: 1
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930